Повернення товару і грошей
Відповідно до Закону України « Про захист прав споживачів », ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України « Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти або повернути непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості проводиться:
якщо він не використовувався;
якщо збережено його товарний вигляд;
споживчі властивості, пломби, ярлики;
розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Відповідно до Закону України « Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
пропорційного зменшення ціни;
безоплатного усунення недоліків товару в найкоротший термін;
відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право, брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів
Терміни повернення коштів та заміни товару
Заміна виробу або повернення коштів провадиться протягом 7 днів після отримання товару Продавцем.